Verfijn je keuze

Categorieën
Merk
Prijs

Drogisterij

Drogisterij-Parfumerie de Zonnewijzer
Openingstijden drogist
Maandag
11:00 - 18:00
Dinsdag
9:00 - 18:00
Woensdag
9:00 - 18:00
Donderdag
9:00 - 18:00
Vrijdag
9:00 - 18:00
Zaterdag
9:00 - 17:00

Beveiliging

Uw gegevens worden beveiligd verzonden
Uw gegevens worden beveiligd verzonden

Veel gestelde vragen

Hieronder treft u een overzicht aan van vragen die regelmatig aan ons gesteld worden. Heeft u een vraag die hier niet bij staat? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder.
1. Ik wil een bestelling plaatsen, maar ik kom niet verder bij klantgegevens.
Als U de artikelen in Uw winkelmandje heeft geplaatst en U wilt gaan afrekenen, wordt U gevraagd of U een vaste klant bent. Zo ja, dan voert U uw e-mailadres en wachtwoord in. Zo niet, gaat U naar het andere blok, en klikt op Invoeren. Daarna kunt U uw bestelling verder afronden.
bijgewerkt op - 2010-11-01 20:36:50
2. Waarom krijg ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling?
Waarschijnlijk heeft U aan het einde van de bestelling niet op bevestig geklikt.
bijgewerkt op - 2010-11-01 20:36:23
3. Untitled document Track&Trace code is niet bekend bij TNT
Untitled document Op het moment dat wij uw pakket aanbieden aan TNTPost ontvangen wij de Track&Trace codes. Deze sturen wij vrijwel direct aan u door. Bij TNT wordt echter de informatie pas later verwerkt. Uit ervaringen blijkt dat het pakket na +/- 1 dag zichtbaar wordt op internet.

Let op; bij internationale zendingen kan het langer duren voordat het pakket zichtbaar wordt.

Indien gewenst kunt u ons vragen om navraag te doen bij TNTPost over de status van uw zending. Doet u dit in elk geval als een redelijke verzendperiode is verstreken (voor zendingen binnen Nederland kunt u rekenen op 2 werkdagen).
bijgewerkt op - 2009-02-07 21:11:37
4. Ik heb 10 stuks van product ... besteld maar de bestelling blijkt slechts deels leverbaar, wat nu?
Het kan voorkomen dat wij niet alle producten van uw bestelling op voorraad hebben (bijvoorbeeld bij hogere aantallen van hetzelfde product). Wij zullen dan een bestelling moeten plaatsen bij een van onze leveranciers. Indien blijkt dat het product niet (op korte termijn) leverbaar is, dan neemt Drogisterij Toppers contact met u op.

De opties die wij standaard bieden zijn:

  • Overeenkomen van een verlengde levertermijn. De bestelling wordt geleverd zodra alle producten binnen zijn.
  • Direct leverbare producten versturen, het restant wordt aan u terugbetaald. Wij passen voor u de order aan.
  • Indien u wenst annuleren wij voor u de bestelling, eventuele reeds betaalde bedragen worden aan u terugbetaald.

Merk tenslotte op dat wij niet werken met tegoedbonnen.

bijgewerkt op - 2010-11-01 20:38:11